sunnuntai 4. helmikuuta 2018

Kissanpentu?

Uusi perheeenjäsen, eli kissanpoika olisi hakusessa.

Tässä olisi ihan hyvä ehdokas, Pirkanmaan Eläinsuojeluyhdistyksen kautta, mutta tätä poikasta tavoittelee muitakin. Kovin tuntuu olevan kissanpojat kortilla. Kaikki leikkaavat kattinsa nykysin, onhan se hyvä, että valitustyö on purrut.
Ensi viikolla selviää, että miiten käy, saammeko tämän Leo-pennun, vai emme.
Odottavan aika on pitkä.

Hei! Olen Leo ja olen syntynyt vuonna 2017 joskus loppukesällä. Olen hyvin leikkisä poika ja tykkään, kun minun kanssani leikitään erilaisilla leluilla. Olen myös utelias ja tykkään tutkia erilaisia paikkoja. Pidän lisäksi paljon liikkumisesta enkä usein malta pysyä aloillani.
Nykyisessä kodissani on kaksi muuta kissakaveria, joiden kanssa tulen hyvin toimeen. Ron on minulle hyvin läheinen, mutta pärjään kyllä ilman häntä, kunhan minulla on joku kaveri tulevassa kodissani. Sovin myös vaikka lapsiperheeseen.

http://www.pesu.org/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti